Модели

Škoda Enyaq iV

Заден и погон на сите тркала

Погонот на задните тркала се враќа во Škoda, вклучувајќи ги сите придобивки што ги носи. Кога возите, веднаш забележувате подобрена влечна сила зад воланот. Другите предности ги вклучуваат помалиот круг на вртење и непреченото возење.

 

Електричниот мотор на задната оска може да се надополни со друг електричен мотор на предната оска. Enyaq iV наскоро ќе биде достапен и со погон на сите тркала.

Škoda Enyaq iV

Возни профили и динамична контрола на шасијата

Enyaq iV е достапен со изборот на профили за возење, кој е веќе познат од другите модели на Škoda. Возачот може да избере помеѓу шест профили за возење (Eco, Comfort, Sport и Individual) за да го контролира одговорот на возилото на педалата за гас, достапниот вртежен момент, максималната брзина и перформансите на климата. Во врска со опционално достапната динамичка контрола на шасијата DCC (Dynamic Chassis Control), шасијата исто така се прилагодува во зависност од изборот на профилот на возење.

Škoda Enyaq iV

Изберете го капацитетот на батеријата по потреба

Батеријата е инсталирана на подот на возилото. Ова создава низок центар на гравитација за возилото, што има особено позитивен ефект при свиоци и гарантира максимален простор за патниците. Батеријата е достапна во три капацитети: 55, 62 и 82 kWh. Капацитетот на батеријата се рефлектира во варијантата на опремата на возилото (50, 60 и 80) и ги одредува неговите перформанси и опсег. Со цел да го минимизираме оптоварувањето на батеријата, развивме топлинска пумпа за Enyaq iV што може да се користи за загревање и ладење на возилото.

Škoda Enyaq iV

Опции за полнење

Enyaq iV е опремен со приклучок за полнење CCS (Combined Charging System). Тоа значи дека батеријата може да се полни со наизменична струја (AC) до моќност на полнење од 11 kW или со еднонасочна струја (DC) до моќност на полнење од 125 kW. Алтернатива за полнење од извор на енергија е обновувањето на енергијата при сопирање. Кинетичката енергија на возилото се претвора во електрична енергија, која потоа се складира во високонапонската батерија.

Оваа страница е дополнителен дел од почетната страница. Кликнете на копчето за да се вратите кон почената.

Назад кон претходната страна