Во салоните на Škoda во нашата земја пристигна новиот, освежен Karoq.
Иновативниот Karoq носи голем број значајни подобрувања. Дизајнот, удобната и модерна внатрешност, одржливите материјали, новите технологии и еколошките мотори, како и врвните безбедносни асистенти и поврзувањето.
"Со повеќе од 500.000 продадени примероци, Karoq е еден од столбовите на успехот на Škoda. За да се одржи овој тренд, автомобилот е внимателно модернизиран. Новата, освежена верзија има нов дизајн, подобрена аеродинамика и модерни системи за помош и инфозабава. Убеден сум дека со оваа мешавина на карактеристики ќе го надградиме досегашниот успех на Škoda Karoq", вели извршниот директор на Škoda, Томас Шафер.
Благодарение на новиот преден дел и пошироката, шестоаголна решетка на ладилникот, Škoda Karoq сега има помоќен изглед. Предните светла, потесни од оние на неговиот претходник, имаат нов распоред и се исто така достапни за прв пат во верзија со LED Matrix технологија. Променети се и голем број други елементи: предниот и задниот браник, како и задниот спојлер на врвот на петтата врата. Новиот преден браник сега е во иста боја како и остатокот од автомобилот. Во основата на браникот има широк отвор со кристална мрежеста структура на страните, граничи со дизајнерска карактеристика во облик на L, привлекувајќи внимание на активните отвори на предните тркала. Задните светла имаат и нов потенок изглед, а задниот браник исто така има иста боја како и каросеријата. Патем, Karoq ќе биде достапен во вкупно девет бои, од кои две - Phoenix Портокалова Металик и Graphite Сива Металик - се целосно нови за овој автомобил.
Спојлерот на петтата врата е издолжен, што ја измазнува силуетата на автомобилот притоа помагајќи да се подобри аеродинамиката во комбинација со други модификации. Ова го прави Karoq еден од најаеродинамичните автомобили во својот сегмент. Не е изненадувачки, бидејќи инженерите ги редизајнираа и алуминиумските тркала. Овие се повторно аеродинамички оптимизирани, а во два случаи може да се вградат специјални капаци кои уште повеќе го подобруваат протокот на воздух. Сето ова помага да се намалат емисиите на CO2 и потрошувачката на гориво.
Подобрените еколошки акредитиви беа една од клучните цели за дизајнерите на иновативниот Karoq. Следствено, под хаубата на Škoda Karoq, за почеток ќе ги најдете модерните, штедливи мотори од генерацијата Evo: бензинскиот TSI со турбополнач со капацитет од 1,5 литри (испорачува 110 kW) или две верзии на дволитарскиот 2.0 TDI турбодизел (85 и 110 kW). Бензинскиот мотор користи специјално решение за намалување на внатрешното триење, како и способност за деактивација на цилиндрите.
Внатрешниот дизајн на Karoq користи еколошки материјали, кои исто така придонесуваат за намалување на еколошкиот отпечаток. Опционалниот тапацир од ткаенина ECO, кој користи рециклирани материјали од неживотинско потекло се користи како тапацир на седиштата и другите места.
Новите комбинации на материјали и новите карактеристики на опремата, како што е електрично подесување и на патничкото седиште со меморија, ја прават внатрешноста на новиот Karoq многу удобно и комфорно место. Непотребно е да се каже дека просторноста на неговиот претходник е задржана, вклучувајќи и багажник со капацитет до 521 литар.
Новиот Škoda Karoq, исто така, располага со мноштво безбедносни карактеристики и асистенти за возење, а автомобилот може да се вгради и со најсовремениот пакет за помош при патување, кој значително ја зголемува удобноста при долгите патувања. Сите напредни технологии, вклучувајќи го и урбаниот систем за сопирање во итни случаи, предвидливата контрола на патувањето, помошта за одржување на лента и други решенија се дизајнирани да ја минимизираат веројатноста за потенцијални судири. Меѓутоа, во случај на несреќа се активираат до девет воздушни перничиња и системот за сопирање "Multi-Collision", го имобилизира автомобилот по несреќа и спречува понатамошно неконтролирано движење, со што дополнително се заштитуваат патниците.
Достапна е и проактивна заштита на патниците. Ако радарот лоциран во предниот дел на автомобилот открие опасност од судар или тешко сопирање, системот автоматски ги затвора отворените прозорци или панорамскиот покрив, ги активира алармните светла и ги затегнува предните безбедносни ремени.
На возачот му помага иновативен вграден систем. Karoq сега доаѓа со мини виртуелен кокпит со осум инчен дисплеј како стандард; Виртуелен кокпит од 10,25 инчи со поширок опсег на функции е достапен како опција. Има и три различни нивоа на инфозабава со дисплеи кои се движат од 8 до 9,2 инчи. Секако, има и функции за поврзување, особено во повисоките нивоа на инфозабава, или дигиталниот асистент Laura, кој разбира вкупно петнаесет јазици.
Освежениот Karoq доаѓа и во спортска верзија. Наречен Karoq Sportline, неговите динамични карактеристики вклучуваат спортски алуминиумски тркала до 19 инчи и голем број детали во црна боја како што се решетката на ладилникот, облогите на прозорците, надолжните шини на покривот и капаците на надворешните ретровизори, го прават непогрешлив. Ексклузивно за моделот Sportline е врвната моќна единица 2.0 TSI со 140 kW, која секогаш е поврзана со автоматски менувач DSG и погон на сите тркала.
Karoq Sportline, исто така, може да се пофали со карактеристичен ентериер со многу опрема и спортски седишта обложени со перфориран материјал ThermoFlux. Седиштата имаат интегрирани потпирачи за глава, а автомобилот доаѓа со спортски волан со три краци и многу други спортски детали.