ABS го спречува блокирањето на тркалата при итно сопирање или при сопирање на лизгав коловоз.
Системот за помош за сопирање го поддржува возачот за време на итно сопирање со зголемување на притисокот на сопирачките. Ова може значително да го скрати растојанието за сопирање.
MSR (Регулирање на вртежниот момент на влечење на моторот) се спротивставува на тенденцијата на погонските тркала да се блокираат кога возилото сопира на лизгав коловоз.
ASR (Регулирање на лизгање на погонските тркала) спречува тркалата да се вртат при тргнување и забрзување на лизгав коловоз.
EDS (Електронска блокада на диференцијалот) помага при забрзување и за да се надминат наклоните со мала влечна сила под едно од погонските тркала.
XDS+ (Електронска попречна блокада) го поддржува возачот во остри кривини и гарантира дека возилото се однесува неутрално при динамично возење во кривини. Контролната електроника во суштина симулира блокада на диференцијал за да ја подобри влечната сила и динамиката на возење во кривините.
Благодарение на мониторот за притисок во гумите, возачот може да го прочита притисокот во гумите во секое време.
Опционално достапниот HHC (систем за помош за поаѓање на нагорнина) го поддржува возачот при безбедно возење по нагорнини. Системот се активира од наклон од 5 степени и овозможува лесно и безбедно стартување на падини без користење на рачната сопирачка. Го спречува возилото да се врати назад или моторот да заглави.
Зелени технологии
Start-Stop систем
Идејата зад Start-Stop системот е да се исклучува моторот секогаш кога е непотребно да продолжи да работи. Затоа, овој систем е особено корисен во градскиот сообраќај бидејќи значително ја намалува потрошувачката на гориво.