Системот за помош при возењето вклучува различни системи и функции, кои ќе ви ги претставиме поединечно на следните страници. Ако тој се активира, возилото може многу да го олесни возењето и да ја зголеми удобноста при патувањето. Откако ќе се активира, Системот за помош при возењето може автоматски да го запре и стартува возилото, да го држи возилото во лентата, да ги следи другите автомобили во сообраќаен метеж и да го прикажува околниот сообраќај на дисплејот пред вас.
Автоматското регулирање на растојанието со предвидливо регулирање на брзината не само што го следи сообраќајот пред вас, туку ги обработува и препознаените сообраќајни знаци и ограничувањата на брзината што се зачувани во системот за навигација. Врз основа на овие информации, брзината се прилагодува навремено, на пр. кога возилото се приближува до кривина, кружен тек или раскрсница или како одговор на промена на максималната дозволена брзина.
Модулот за обработка на слики ги пребарува скенираните слики за познати сообраќајни знаци и ги споредува резултатите со податоците од системот за навигација. Системот ги обработува знаците за ограничување на брзината, знаците за забрана на претекнување, знаците «забрането влегување» на еднонасочните улици и сите дополнителни прописи, како и соодветните знаци за откажување и му ги покажува на возачот.
Системот за помош при одржување коловозна лента препознава доколку вашето возило ненамерно скршнува од лентата. Системот користи камера која регистрира ознаки на ленти на патот, дури и жолти линии на градежна зона, сообраќајни конуси и други ограничувања на патиштата или на коловозните ленти. Со приспособливо водење по лента, системот интервенира во управувањето и се обидува да го задржи возилото во избраната лента без да предизвика да се ниша.
Системот за помош при застој го олеснува возењето во сообраќаен метеж. Тој ги користи автоматската контрола на растојанието и системот за помош за одржување лента за стартување и сопирање, како и за контрола на воланот, со што го прилагодува возилото на движењата на околните возила во сообраќаен метеж.
Системот за помош при итен случај го намалува ризикот од сообраќајна незгода ако возачот не се чувствува добро. Штом системот за помош за одржување коловозна лента ќе открие дека рацете на возачот не се на воланот дури и по предупредувачката порака, се активира системот за помош при итен случај: тој го сопира возилото до мирување, го задржува во лентата и ги вклучува предупредувачките трепкачи за опасност.