Оваа страница користи колачиња за најдобро можно корисничко искуство. Со користење на нашата веб-страница, се согласувате дека колачињата се зачувани на вашиот уред.
Прифатете и продолжете
Модели

2018-04-02

Светски ден на водата: Импресивно зачувување на природните ресурси и рециклирање на вода во ŠKODA AUTO

  • ŠKODA AUTO рециклира 42 проценти од годишната потрошувачка на вода
  • Потребата од вода по возило опадна за 36 отсто од 2010 година
  • Стратегијата на Шкода од 2025 година е основа за значително поефикасно користење на ресурсите

Користењето на природни ресурси на ефикасен и еколошки начин е важен столб на филозофијата на компанијата SKODA AUTO. Производителот на автомобили, на пример, значително ја намали потрошувачката на вода од 2010 година, со што денес 654.000 кубни метри вода се рециклираат секоја година - што е еднакво на 42 отсто од вкупната потрошувачка на компанијата. За да го одбележи Светскиот ден на водата на Обединетите нации, ŠKODA AUTO нуди поблизок поглед на својата нова продавница за бои, која во моментов се гради во седиштето на компанијата во Млада Болеслав. Како една од најдинамичните продавници за бои во Европа, таа поставува одредници во однос на компатибилноста со животната средина, како и конзервацијата на ресурсите и овозможува особено одржливо користење на ресурсите. Оваа мерка е една од бројните активности за заштита на животната средина, кои SKODA AUTO ги групира под нејзината стратегија "GreenFuture".

"Со нашето одржливо користење на водите, значително придонесуваме кон зачувување на природните ресурси. И покрај тоа што произведуваме 63 отсто повеќе возила отколку во 2010 година, годишната потрошувачка на вода во SKODA AUTO од 2010 година - на 1.53 милиони кубни метри - не се зголемила", рече Мајкл Елекеклаус, член на Одборот за продукција и логистика SKODA AUTO, додавајќи: "Ние исто така ги следиме амбициозните цели за иднината. Важен столб на стратегијата на Skoda за 2025 година и нашата стратегија за "GreenFuture" е да продолжиме да ја намалуваме потрошувачката на вода".

Еколошката компатибилност на новата продавница за бои, исто така, поставува нови стандарди; остатоците од бојата од возилата по фарбање се апсорбираат - со користење на овој иновативен метод на суво раздвојување, не се создава талог за боја како отпад. Друга предност е што голем дел од топлината која се создава за време на овој процес се обновува и повторно се користи преку пумпа за рециркулација на воздухот. Ова овозможува заштеда на енергија до 80 проценти. Понатаму, новиот процес на аплицирање ги намалува материјалните барања.

Водата е суштинска суровина за производство на возила која се користи во процесите на перење и филтрирање, како и во бројни системи за ладење. ŠKODA AUTO постојано го унапредува развојот на иновативни технологии и концепти за одржливо управување со водите. Благодарение на софистицираната процедура за рециклирање на вода, производителот на автомобили успеа да ја намали потрошувачката на вода по возило за 36 проценти од 2010 година.

Во последната година, ŠKODA AUTO има инсталирано бројни нови, дури и пософистицирани системи за прочистување кои се опремени со филтри за филтрирање со тенок филтер во своите боишта. Со цел да се намали потребата за свежа вода уште повеќе, современите системи за филтрирање процесираат отпадна вода и ја рециркулираат, што значи дека може да се користи повеќе пати. Исто така, традиционалниот чешки бренд има имплементирано посебни мерки за производство на возила кои ефективно ги решаваат диспропорционалните зголемувања на потрошувачката на вода.

Вработените во ŠKODA AUTO, исто така, значително придонесуваат за рамнотежата на одржливоста на компанијата. Работната група формирана специјално за задачата да ја следи усогласеноста со амбициозните еколошки цели и ги спојува предлозите за подобрување што ги направи персоналот. Помеѓу 2010 и 2017 година вработените поднесоа 880 предлози, од кои 451 се веќе спроведени. Заштедите остварени сега изнесуваат 9,7 милиони евра и значително го подобруваат еколошката рамнотежа.

Стратегија "GreenFuture": ŠKODA AUTO активно ја промовира одржливата заштита на животната средина

Секои две години, производителот на автомобили ги објавува своите цели и мерките што ги презема за да ја заштити животната средина во својот извештај за одржливост. ŠKODA AUTO ги групира своите активности под закрила на стратегијата "GreenFuture": "GreenProduct" се занимава со развојот на возила што се подеднакво поефикасни и еколошки-во поглед на потрошувачката на гориво, како и на користените материјали и можностите за рециклирање. Со "GreenRetail", компанијата промовира еколошки операции во своите дилери и работилници. Новата, најсовремена лакови за бои спаѓа во столбот "GreenFactory", што придонесува за зачувување на ресурсите за време на производството. Заедно овие три компоненти ја формираат столбот на стратегија за одржливост на ŠKODA AUTO.

Од 1993 година, Обединетите нации повикаа на поддршка на Светскиот ден на водата, што се одржува секоја година на 22 март. Оваа година мотото е "Природа за вода". Освен посвесното управување со овој витален елемент, организацијата ја подига свеста за технологиите кои ја прочистуваат водата за пиење. Покрај тоа, Обединетите нации покажуваат начини на кои водата може да се користи за земјоделско наводнување или индустриски процеси на начин кој ефикасно ги користи ресурсите.