Модели

ŠKODA VISION X

2018-03-06

Светска премиера во Женева: ŠKODA VISION X комбинира CNG, бензин и електричен погон

ŠKODA објави уште еден модел во своето SUV семејство, VISION X. Со овој концепт Škoda ќе се постави во Crossover сегментот со најкомпактниот и најдинамичниот модел досега. Покрај карактеристичната дизајнерска линија, робусно чуство и наметнувачки став, VISION X располага со посебни X тра карактеристики кои го прават моделот Х тремно возбудлив дури и кога стои мирно. 

"Во ŠKODA AUTO, развојот и подготовките за мобилноста на иднината се во полн замав", вели Кристијан Струбе, член на одборот за технички развој на ŠKODA AUTO. "Со хибридниот концепт ŠKODA VISION X, ние отвораме поглед кон иднината на нашите модели. CNG возилата се чисти и ефтини. Покрај тоа, со хибридот, нашите клиенти можат да искусат возење со нулта емисија."
 

Исклучително одржливиот концепт на урбаниот кросовер на FlexGreen е нагласен со импресивна комбинација на CNG (компресиран природен гас), бензински мотори и двата електрични мотори. Новата технологија ги намалува емисиите на CO2 на само 89 г/км.

 

Моторот со внатрешно согорување е 1.5-литарски TSI G-TEC четирицилиндричен турбо мотор специјално дизајниран за употреба со CNG (компресиран природен гас). Уредот CNG произведува максимална моќност од 96 kW (130 hp) и максимален вртежен момент од 250 Nm. Еден CNG резервоар се наоѓа под задното седиште; вториот зад задната оска. CNG единицата ја движи предната оска; електричниот мотор ја вози задната оска, која се активира доколку е потребно - за да се вклучи дополнителна моќност при стартување (ефект на засилување) или да се подобри влечната сила на мазните површини и надвор од патот.

VISION X е првото возило со погон на сите тркала на ŠKODA без карданско вратило. Ова има јасни придобивки: помала тежина автоматски значи помала потрошувачка. Освен тоа, електричниот мотор стартува само кога е потребно. Два електрични мотори го поддржуваат CNG погонот. Уредот со погон на четири тркала се состои од мотор со внатрешно согорување опремен со еден од двата електрични мотори - генератор за стартен погон (BSG) и вториот електричен мотор на задната оска, напојуван со 48-волти литиум-јонски батерија . Благодарение на обновувањето, литиум-јонската батерија се полни за време на возење: За време на сопирањето и движење во неутранла брзина, VISION X ја претвора кинетичката енергија во електрична енергија и подоцна ја користи оваа енергија за возење. Максималниот вртежен момент од 70 Nm е достапен од застој, значително интензивирајќи ја спонтаноста при стартување и агилноста при кратки забрзувања. Предностите на батериите за полнење вклучуваат мала тежина, поголем капацитет и прифатлива цена.

Конецптот се движи со погон на предни, задни или четири тркала по потреба. Заден погон носи 1000 Nm до патот, а моделот има опсег до 650 километри, благодарение на дополнителниот за резервоарот за гориво.

Перформансите на системот на двете погонски единици овозможуваат ŠKODA VISION X да забрза од 0 до 100 км/ч за 9,3 секунди, со максимална брзина од 200 км/ч.

 

Стратегија за електромобилност

Електромобилност игра клучна улога во глобалната стратегија за раст на ŠKODA AUTO. Електрификацијата на моделите на ŠKODA ќе започне во 2019 година со воведувањето на ŠKODA SUPERB со plug-in хибриден погон. Во прилог на производство на електрични автомобили, фабриката во Млада Болеслав, исто така, ќе произведува електрични компоненти за plug-in хибридни модели на неколку брендови на Volkswagen Group од 2019 година па натаму. Првото комплетно електрично возило ŠKODA ќе следи кратко време потоа. До 2025 година, брендот ќе го прошири својот асортиман на хибридни и батериски погони модели во различни сегменти.

X - тра простор

Кога ќе упатите поглед во ентериерот ќе забележите просторност, прецизни дизајнерски линии и кристални елементи, типични за едно ŠKODA SUV. Но VISION X доаѓа со нови, смели карактеристики. Транспарентни осветлени триаголни мрежи интегрирани во инструменталната табла, внатрешни Škoda моделски линии инспирирани од контурата на решетката како и прикажување на енергетскиот проток на автомобилот анимиран на централната конзола помеѓу седиштата. 

Оваа страница користи колачиња за најдобро можно корисничко искуство. Со користење на нашата веб-страница, се согласувате дека колачињата се зачувани на вашиот уред.
Прифатете и продолжете